Księgowość pełna

Księgowość pełna

Zespół specjalistek i specjalistów ETL jest wyszkolony oraz ma coraz większe doświadczenie w prowadzeniu spraw finansowo-księgowych. Nie tylko odpowiadamy rzeczowo na wszystkie pytania, a wychodzimy naprzeciw potrzebom i wizjom naszych Klientek i Klientów. Nasza oferta została rozszerzona o raportowanie, tak potrzebne w rozwoju i utrzymaniu stabilności działalności. Wiemy też, że niektórzy nasi Klienci potrzebują jeszcze większego zakresu działań, dla nich także mamy skrojone na miarę rozwiązania systemowe i procedury. Dzięki temu, że nasza kadra jest wysoko wyspecjalizowana, żadne przepisy podatkowe nie będą stały na drodze Państwa misji i wizji!

Sprawdzonym pomysłem jest również wsparcie wewnętrznych systemów w Państwa firmie, zoptymalizowanie czasu przeznaczanego na obieg i obsługę dokumentów. Chętnie dzielimy się z klientami i klientkami rozwiązaniami informatycznymi i księgowymi, dbając o to, by innowacje służyły nie tylko rozwojowi Państwa firmy ale także obniżeniu kosztów jej działalności.

Zapraszamy do zminimalizowania ryzyka, zyskania czasu, optymalizacji procesów i redukcji kosztów!

Usługi księgowe:

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie dokumentów dostarczanych przez Klienta.
  2. Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, JPK, IFT oraz terminowe przekazywanie Klientowi informacji o zobowiązaniach podatkowych.
  3. Przygotowywanie płatności zobowiązań z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych w systemach bankowych Klienta.
  4. Przygotowanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami prawa.
  5. Sporządzanie kalkulacji miesięcznej podstawy oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób prawnych.
  6. Sporządzanie rocznych deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych.
  7. Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT.
  8. Zakładanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
  9. Raportowanie według standardów Klienta – sporządzanie raportów zgodnie z wewnętrznymi wzorcami, procedurami i terminami.
  10. Uczestnictwo w kontrolach z US, UKS, ZUS, NBP.
  11. Współpraca z audytorami Klienta.

Doradztwo finansowo-księgowe:

  1. Opracowanie Zakładowego Planu Kont.
  2. Opracowanie Polityki Rachunkowości.
  3. Opracowanie i usprawnianie istniejących procedur księgowych i obiegu dokumentacji.
  4. Realizacja zadań działu rozliczeń w zakresie przygotowywania płatności i analizy rozrachunków.